Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Horror, scifi, fantasy novellák és filmkritikák

Horror, scifi, fantasy novellák és filmkritikák

Villámkritika: Mindannyian Halottak Vagyunk (2022)

2022. február 20. - SzaGe
mindannyian_halottak_vagyunk_s1.jpg
   Sose gondoltam volna, hogy Korea egyszer majd zombifilmeket fog gyártani. De azt főképp nem, hogy ezek a filmek zseniálisan egyszerűek, hatásosak és "szerethetőek" lesznek. Örülök, hogy ez a távoli földrész megértette a zombulás lényegét, és olyan mozit, vagy sorozatot tesznek az asztalra, amire nehéz bármilyen rosszat mondani. A Mindannyian Halottak Vagyunk ilyen sorozat. Jó volt nézni, tökéletesen elszórakoztatott, mindvégig lekötött. Korea hisz még abban, hogy a zombikat nem számítógéppel kell életre kelteni, mint ahogy manapság Hollywood gondolja, hanem igenis maszkokkal, színészekkel és piros sziruppal teszik oda a munkájukat, aminek az eredménye magáért beszél. A film nézése alatt előjöttek a kamaszos félelmeim. Jó ég, hányszor eljátszottam én is a gondolattal, hogy a középiskolába, ahová jártam anno, kitör egy efféle zombijárvány. Ez a sorozat megmutatta nekem, hogy mi is lett volna, hogyha az ábrándom valóra válik.
   A koreai filmesek ezennel nagyon betaláltak nálam. Éppen ezért mindenkinek ajánlom ezt a "véres gyöngyfüzért". Talán annyi furcsaságot lehetne felhozni a Mindannyian Halottak Vagyunk kapcsán, hogy a színészek néha túlpörgetik a szerepüket, de ettől lesz különleges az egész, és némi egyediséget is belecsempész a képkockák közé. Egyszóval imádtam!
   A történetben egy középiskolai "baleset" folytán kitör a zombijárvány a diákok között. Miközben egymást (is) harapdálják a torzuló arcú fiatalok, egy kis csapat megpróbál megszökni az épületből. Ám ez nem is olyan egyszerű feladat ...
41595630_3175192_6f7e95ba1edf583633bea8260520f33f_wm.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://novellagyujtemenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr317682800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása